Dit is een groep voor mensen uit Zaanstad, Wormerland en Oostzaan.

Is het niet duidelijk of je uit deze regio’s komt, of heb je een heel onduidelijk of vaag profiel dan wordt je niet als lid geaccepteerd.

Wil je lid worden, stuur dan een PB naar mij, beheer Cindy Slaper – van der Werff met korte uitleg van uw situatie en met vermelding of u ondersteuning wilt of dat u ondersteuning wilt bieden.

Dit om problemen te voorkomen.

Heb je gekookt en is er overgebleven? Gooi het niet weg. Zonde!

Kleding en spulletjes, zoals huisraad en speelgoed die nog een 2e ronde mee kunnen, gooi het niet weg. Zonde!

Biedt gerust aan op deze site, zodat u anderen er wellicht mee kunt helpen en plezieren.

Wilt u een gratis dienst of product aanbieden, zoals bijvoorbeeld een knipbeurt, schoonheidsbehandeling of een klus?

Ook u bent van harte welkom, om dit op deze site te plaatsen!

In deze tijd zijn er heel veel mensen die het zo krap hebben dat ze blij zijn met alle hulp.

Misschien heeft u wel iets in uw kast aan etenswaren die u niet gebruikt.

Zet het dan hier op de pagina en wellicht maak je er iemand heel erg blij mee!!! Kan je juist iets gebruiken, dan kun je hier ook terecht!

Voor vragen kunt u mij gerust een PB sturen.

Welkom iedereen op “STICHTING PRAKKIE OVER 075 ZAANDAM” (KVK Nummer: 80571921) !!!

Cindy Slaper-vd Werff: Eigenaar / Beheer

Esther Scheffer: Moderator